Кількість
|
Вартість
|
||
|
Чай легендарного французького чайного дому Mariage Frères (Paris, 1854) - чай, який запам'ятовується та закохує в себе.
Чайному будинку Марьяж Фрере (Mariage Frères) вдалося здивувати і підкорити навіть вимогливих французів. Історія бренду розпочалася за часів, коли про чай тут мало хто знав. Натомість тепер ароматні купажі з фірмовим логотипом братів Мар'яж славляться не лише у Франції, а й за її межами. Це дивовижні смаки та бездоганна якість. Традиції та сміливі експерименти.
Від чайних відкриттів до сімейної справи
У 1660 році Людовік XIV, за рекомендацією лікарів, вирішив запастися гарним чаєм. Смачним та корисним для травлення. Він наказав організувати «чайні» експедиції, щоб укласти договори на постачання цього товару. Ніколя Марьяж вирушив до Індії. А його брат П'єр поїхав на Мадагаскар.
Експедиція увінчалася успіхом, по дорозі навіть підписали цінний договір із перським шахом. Король насолоджувався чудовим чаєм, а брати Мар'яж зайнялися постачанням напою до рідної країни. Сімейну справу успадкували нащадки, цілі чотири покоління.
За кілька століть сімейна компанія змінювала назву, але ніколи не зраджувала любов до гарного чаю. У 1845 році про чайний будинок добре знали у Парижі. Через 15 років столична богема не уявляла вечорів без ароматного китайського чаю.
1854 року відкрили першу чайну. Дивовижні заморські купажі постачали до паризьких салонів та дорогих готелів. Причому бренд вже мав свої плантації в кожній з «чайних» країн.
Нова епоха
Останньою представницею чайної династії Мар'яж стала Марта Коттін. 1982 року управління компанією вперше перейшло до бізнесменів не з цієї родини. Нові власники, Ріхард Буено та Кітті Ча Сангмані, вирішили сконцентруватися на роздробі.
У Парижі почали з'являтися магазини. Компанія орендувала найцінніші плантації у різних країнах. Колекція продукції розширилася до 250 сортів, згодом їх стало близько 500 сортів.
Сьогодні чай Mariage Freres славиться luxury-якістю. Мережа брендових бутиків охопила всі мегаполіси та великі населені пункти Франції. Лише у Парижі налічується 7 магазинів.
Мережа Mariage Freres представлена також у Німеччині та Японії. Після 2000-х знаменитий чай французького бренду з'явився на теренах колишнього СРСР.
Експерименти та відкриття
Особливу славу чайному будинку Mariage Freres принесли експерименти. Так народилися вишукані, небачені купажі. Майстри вибирають і змішують листя у різних пропорціях, що разом із унікальною обробкою створює нові смаки.
Чорний, білий, жовтий, бірюзовий, навіть блакитний чай – колекція вражає. Копчені, з квітами, цитрусовими та ще сотнею шикарних добавок. Крім того, сорти ділять на денні, нічні та ранкові. Кожному дають поетичну назву, адже чаювання схоже на мистецтво.
Публіку балували чаєм із шоколадними нотками. Дивували ексклюзивними сортами. Один із них називався «Чай Олександр», його особливо полюбили російські аристократи. Топові позиції бренду – шикарний чай з натуральними ароматами. Щороку з'являються цікаві новинки, присвячені святам.
Гордістю Mariage Freres є ще й фірмовий посуд. Приголомшливої краси чайники та інше аксесуари для чаювання.
Якщо хочете скуштувати чайне желе, відвідайте ресторан Mariage Frères. У меню багато цікавого. Крім того, компанія заснувала Чайний клуб, де можна насолодитися дегустацією та шедевральними рецептами.
А ще з 1991 року працює Музей чаю, який створив один із спадкоємців братів Марьяж, Рішар Буено. У ньому зібрано все, що знаменита французька династія дізналася про чай за кілька століть. Від ароматних купажів до баночок для зберігання зі срібла, слонової кістки та іншого.
Як народжується чай Mariage Freres
Компанії вдалося зберігати популярність рік за роком завдяки приголомшливому смаку купажів та пильній увазі якості. Один із секретів у тому, що бренд повністю відмовився від посередників. Усі операції, від збору до розфасовки та транспортування, він бере на себе.
Як і кілька століть тому, чаї вирощуються на орендованих плантаціях компанії. Сировину везуть із Індії, КНР, Мадагаскару, Південної Америки.
Незважаючи на закордонні поставки, чаї сімейства Мар'яж вважаються французькими. Справа в додаткових складових та секретах обробки. Чайний будинок зробив чимало чайних відкриттів, які варто спробувати.
Купажі з жовто-чорним логотипом зберігають правильно, щоб зберегти тонкий смак. Тільки вакуумна упаковка та чудові банки. Якщо це чай в одноразових пакетиках, вони обов'язково ручної роботи та з бавовни. Так вміст «дихає» і залишається таким же чудовим